lördag 11 juli 2009

Lördagsgodis.....

Idag är det lördag och för Lukas innebär det lördagsgodis. Han längtar hela veckan efter sitt godis och sedan när det äntligen bli lördag är det inte lika spännande. Jag kan känna igen mig i det, man längtar efter något speciellt och när det väl inträffar så är det inte så speciellt.
Idag blev det en runda på Burlöv center. Cina följde med och ute på Burlöv mötte vi upp med Emma. Lunch på foodcorten sedan ett besök på BR. Vi köpte present till Simon som ska döpas imorgon, vi hittade även en present till Telma som snart fyller ett. Efter besöket på Burlöv åkte vi hem till Magnus och Emma i Bara. En titt i deras fina uterum samt lite span på bebis grejorna som inhandlats. (Beräknad bebis i början av sep...) Lukas lekte med kattorna och tog sedan en tur till lekplatsen med pappa och morbror Magnus.
Hemma i kväll har vi haft mys i soffan och tittat på Sommarkrysset. När barnen lagt sig tittade Joel och jag på Wallander, Skulden. Helt ok film men långt ifrån den bästa jag sett. Nu ska jag gå och lägga mig och börja på en ny bok, Den du inte ser av Mari Jungstedt. Imorgon är det dop i Svedala klockan 11 och på kvällen korvgrillning och fotboll.

God natt och dröm sött....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar