lördag 11 juli 2009

Barnens rum är färdigt.

Nu har vi fått ordning på barnensrum, även arbetsrummet börjar se ut som vi vill ha det. Nu är det bara storarummet som ska fixas. Igår hade vi en lugn fm. Noah sov i 3 timmar efter att han vknat klockan 7 på morgonen. Själv hade jag turen att få en klipptid 20 min efter jag ringt salongen, så nu har även jag sommarfrissa, (som Joel och Lukas.) När Noah vaknat åkte vi ut till Jägersro för lite thaimat och sedan ett snabbt besök på ekohallen. Spenderade 500 kronor på tråkiga saker så som tvättmedel, toapapper och bakplåtspapper.....
Efter besöket där lämnade Joel av mig och barnen på museet. Vi träffade Sandra och Ebba där. Tyvärr kom vi 40 min innan de stängde och dessutom sov Noah i vagnen och den fick man inte ta in. Så jag fick snällt sätta mig på en bänk och vänta medan Sandra var gullig och tog med sig Lukas och Ebba så att de fick titta en lite stund iallafall. När museet stängt promenerade vi genom parken hem. Sedan blev det spagetti och köttfärsås middag innan kvällsmyset i soffan. Innan jag somnade läste jag ut min bok, Skumtimmen. En jättespännande bok som jag verkligen rekommenderar.
Idag ska vi åka ut till Burlöv Center och träffa Magnus och Emma. Lunch och lite presenter som ska inhandlas. Nu ska vi äta frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar