fredag 22 november 2019

Sconesfrukost

Fredag, veckans bästa dag, började med sconesfrukost till familjen med tända ljus och lugn, så skönt. Jag passade på att lägga en ansiktsmask medan jag bakade scones, min hy behöver verkligen extra fukt nu när vädret är så trist.

Lukas och Noah älskar scones.

Ljuvlig ansiktmask som både rengör och återfuktar.



På jobb hade Jeanette fixat frukost, gott bröd med apelsinsmak. Efter morgonsamlingen hade vi ett möte och sedan passade jag på att läsa lite till vårt Apt-möte på måndag. Vi har fått en ny massagestol på jobb så intog den medan jag läste, skönt.

Ostmacka och te till frukost

I massagestolen.


Eftermiddagen spenderade Selma och jag i stallet. Regnet höll upp medan vi var i skogen vilket var skönt. När vi kom hem hoppade Selma i duschen och jag i träningskläderna. Fredagsfys när den är som bäst...
Hemma igen blev det bakpotatis, räkor, löjrom och tryffelchips till kvällsmat. Resten av kvällen har tillbringats i soffan, så skönt.

Kvällsmat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar