söndag 13 januari 2019

Helgen

Helgen har verkligen gått i ett... Noah har tränat simning fredag, lördag och söndag och det går riktigt bra! Jag och Joel har passat på att träna medan Noah har simmat, skönt att få ihop det samtidigt. Igår städade vi undan de sista spåren av julen, skönt! På kvällen firade vi pappas födelsedag. Vi fick rösti med cream fraiche, rom och rödlök till förrätt, och här lyckades jag ta kvällens enda bild...
Till varmrätt bjöds vi på varmrökt lax, sparris, morötter, potatis och två olika såser, väldigt gott.

En favorit...


Idag har Lukas och jag varit på Emporia, vi mötte upp Maria och Hubert. Killarna drog iväg på sitt håll medan Maria och jag började med att äta en sen lunch. Det blev en poke bowl med kyckling.
Jag reafyndade en mössa till mig och passade även på att köpa födelsedagspresenter till Jenny.



Kvällen avslutades i soffan med te och frukt och handboll på tv:n...


Dessa var försvinnande goda....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar