fredag 21 december 2018

Jullov

Efter en lång hösttermin ska det nu bli riktigt skönt med lov. Även om terminen gått fort och hösten var solig är jag helt slut. Sista veckorna har varit intensiva och mitt öra har bråkat i snart en vecka.
Selma följde med mig till jobb idag och var med uppe på scenen när vi på särskolan sjöng " Jag såg mamma kyssa tomten". När den gemensamma avslutningen var klar gick vi ner till vårt klassrum och fikade. Plötsligt knackade det på dörren och in kom tomten. Han hade med sig en hel säck med julklappar. Alla barn fick mössor och vantar och tomten fick en massa kramar.

Selma fick också en julklapp 

Detta fatet, samt en flaska glögg fick jag av mina fantastiska kollegor 


När jag jobbat klart körde vi till Emporia för att köpa all mat till julafton. Jag tror att vi har koll på läget nu, både när det gäller mat och julklappar.
Imorgon firar vi jul med min bror med familj, mormor Anna-Greta och min farmor och farfar, detta hemma hos mamma och pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar