söndag 11 november 2018

Helg!

Helt slut efter en riktigt rolig helg. Igår började dagen med ett pass på gymmet tillsammans med Joel och Lukas, premiär för Lukas.



Hemma blev det lite fix och förberedelse för kvällen. Cina, Colin och Aron kom hit vid 16, Cina skulle passa våra barn då Joel och jag skulle på fest i Bara. Cina hjälpte mig med håret och var smakråd vid val av kläder.
Halv 6 kom mina föräldrar och mormor Anna-Greta för att hämta upp mig och Joel. Emma och Magnus hade ordnat en gemensam födelsedagsfest i en lokal vid Bara IP.
Mat, dryck och dans hela kvällen. Emmas kusin var där med sitt band, Phix, de levererade riktigt bra musik. Vid 1 tog Joel och jag taxi hem. Barnen sov men Cina var vaken och körde hem när vi kom. Tack underbara vän för att du ställde upp och tog barnen ❤



Vi sjöng för Emma, Magnus trodde att han skulle slippa, men han fick istället köra "huvud-axlar-knä och tå..."


Idag var vi lite sega och låg kvar länge i sängen. Barnen kom och väckte Joel med kramar och presenter. Till frukost blev det rostade mackor och varm choklad, så gott.

Farsdagspresenter till Joel

Frukost

På eftermiddagen körde vi in till Malmö. Jag lämnade en present till min pappa och sedan körde vi vidare till Stadion för att se MFF mot Elfsborg. Det var säsongens sista match och Malmö jagade en tredjeplats. Vinst med 2-0 och med resultat till Malmös fördel i andra matcher klarade tredjeplatsen, nöjd Joel.




Malmö gjorde mål...





Hemma lagade Joel flæskestek medan Noah och jag körde och handlade. Det blev en sen middag men väldigt god.



En härlig helg helt enkelt 💞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar