torsdag 16 augusti 2018

Första arbetsveckan

Nu har jag jobbat en vecka och börjar komma in i vardagsrutinerna. Träning efter jobb och middag kl 18.30 istället för 21.00 som det oftast blev i somras.
 Barnen har varit lediga denna veckan, så lite mjukstart för mig. På måndag börjar skolan här i Vellinge och plötsligt har vi tre skolbarn.... Jag vet inte vilket som känns tokigast, Selma i F-klass, Noah i fyran eller Lukas i sjuan. Vill bromsa tiden samtidigt som det är fantastiskt skoj att följa deras utveckling.

Annars rullar allt på, kattungarna är sjövilda men också väldigt keliga. Varje kväll när jag lagt mig kommer Safir och somna hos mig. Vi kan dock inte ha kattungarna i sovrummet då de vaknar mitt i natten och lever rövare i sängen...

Safir tog en selfie med min telefon. Deras tassar funkar mycket bra till telefoner och paddor.


Mys i sängen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar