söndag 12 augusti 2018

Drinkar och festivalen

När vi ätit klart tog vi hissen upp till Skybar som ligger högst upp i Malmö Live. Vi fick plats i baren och beställde in goda drinkar. Utsikten i barnen är fantastisk, man ser över till Köpenhamn.

Joel beställde en syrlig drink där han sedan själv fick hälla på champagne från det lilla glaset.

Jag fick en rosa drink som var söt och god.


Vi satt kvar länge och njöt av att ha tid tillsammans. Vi beställde in fler drinkar, denna gången valde jag en syrlig drink men bla. citron och Cava, mycket god. Joel tog en drink som innehöll mynta, den smakade mest tandkräm.... 


Vi lämnade baren strax efter 12 och promenerade tillbaka till hotellet. Sängen på hotellet var väldigt skön, man ställde in hur hård man ville att den skulle vara. 


Efter en natt med god sömn tog vi oss ner till frukosten strax efter 9. Det var en helt ok hotellfrukost. När vi kom upp på rummet la jag mig för att vila lite, toksomnade direkt...

Klockan 12 lämnade vi hotellet och promenerade upp i stan. Vi stannade på Gustav för att provsmaka en Bao hos Namu. Den var fantastiskt god, vi tog med karré men jag skulle gärna testa den med ungtuppen också.





Där efter tog vi bussen hem. Gunlis sov här i natt och passade barn och katter. Barnen är det inga problem med men 5 vilda kattungar och en kattmamma som tar in div djur håller en sysselsatt... Tack för hjälpen Gunlis ♡


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar