torsdag 14 juni 2018

Sista rycket

Imorgon är det skolavslutning för Lukas och Noah. Tyvärr missar jag avslutningen då mina elever har avslutning samtidigt. Annars brukar Lukas och Noah sluta några dagar innan vi slutar i Malmö.
Även för Selma är det avslutning imorgon, sista dagen på dagis. Känns märkligt att inte ha några dagisbarn till hösten, vi har ju haft det i nästan 12 år....

På jobb är vi alla ganska slitna och längtar efter semester. Jag och Jeanette försökte rymma idag men chefen hotade med att skicka insatsstyrkan efter oss... Vi får snällt jobba ett par dagar till.

Nu drar vi....

Vi försökte maskera oss för att inte bli hittade...

Fast egentligen var det denna vackra ros som vi hittade i buskarna som gjorde att jag fick hiva mig upp på staketet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar