onsdag 6 juni 2018

Nationaldagen

Härligt med en ledig dag mitt i veckan. Igår bjöd vi hem våra föräldrar och mormor Anna-Greta på lite grillat. Joel grillade kyckling, Quorn och olika korvar, jag gjorde potatissallad och några olika såser.
Till efterrätt åt vi glass och frukt.


En härlig kväll


Idag började jag morgonen med att röja det sista från gårdagen, stoppa i en maskin tvätt och sedan ett pass på gymmet. 
Efter träningen körde Selma och jag en runda till Höllviken. Jag köpte en klänning och sedan köpte vi Danska smørrebröd till kvällsmaten. 
När vi kom hem klippte jag gräset och fixade lite. Joels mobil kraschade så vi åkte till Emporia där även jag slog till på en ny telefon. Min telefon som jag har nu behöver laddas flera gånger om dagen så det var dax... 
Nu ska jag lägga mig, min mage/magkatarr har klyddat till och från under dagen. 

Selma i sin Sverigeklänning



Snart har vi mogna smultron


Barnen invigde glidbanan som de fick av mina föräldrar igår.


Trött tjej....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar