söndag 8 april 2018

Skön söndag

Ännu en dag med sol att vakna upp till... Morgonen började med att Joel och jag körde till Friskis. Joel gymmade medan jag var på mitt Yogapass. Efter gårdagens tunga benpass på gymmet kändes det rejält i låren under yogapasset.
Hemma dukade vi ut frukosten, eller ska kanske kalla det brunch när klockan var 12. Barnen roade sig i trädgården med diverse olika lekar, skönt att det finns något annat än Ps4 som lockar.
Vi röjde i trädgården, jag hängde en maskin tvätt ute medan Joel förberedde uteköket.

Bullar från Björns i Vellinge 

En stor mugg te ute på terrassen 


Lukas byggde in Selma



Vid halv fyra körde vi till Höllviken för att gå på bio. Jag har vunnit biobiljetter till "Den otroliga historien om det jättestora päronen" från Barn i Malmö. Filmen uppskattades av hela familjen och det var lyxigt att nästan ha hela salongen för oss själva...




Huvudkaraktärna

Det jättestora päronet 

Mina fina ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar