fredag 13 april 2018

Fredagen den 13:e

Jag är lite lätt vidskeplig och tycker därför inte om fredagen den 13:e. Jag vet ju rent logiskt att det är trams men blir ändå lite extra försiktig...
Hur som så här det varit en bra fredag. Solen har visat sig hela dagen men tyvärr ska det blåsa som tusan.
Efter jobb åkte Jag, Joel och Selma till stallet. Inne i skogen var det riktigt skönt så vi gick en lång runda.



Kärlek ♡


Till kvällsmat var tanken sushi men när Lukas och jag kom till Svågertorp var det minst 30 minuters väntan på sushi. Istället tog jag en kycklingsallad, Joel och Lukas åt ris och kycklingspett medan Selma och Noah ville ha mat från Burger King.
Efter maten tittade Joel på MFF på tv och sedan såg vi den senaste Beckfilmen, den var helt ok. Nu kallar sängen och förhoppningsvis sover jag längre än till halv sju imorgon...

Fredagsbubbel, funkade till kycklingsallad med...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar