lördag 17 mars 2018

Skön lördag

Skitväder som gör att man bara vill ligga under täcket hela dagen. Är så trött på snö och minusgrader.
Men efter lite sovmorgon åkte Joel och jag till gymmet. Det var helt tom där när vi kom, fler som fördrog att stanna i sängen....
Körde 20 minuters pw med lite intervaller innan vi körde ett benpass.


Hemma blev det min favoritfrukost, omelett med sojabönor, spenat och purjolök. En stor mugg te värmde gott.

Omelett på två ägg, salt, peppar, riven chiliost, massor med sojabönor, färsk spenat och purjolök. 


Satte igång en maskin tvätt och tog sedan en lång dusch. Jag brukar sätta i hårinpackning på lördagar innan vi åker och tränar. Perfekt att den sitter i några timmar.

Bästa hårinpackningen 


Nu har jag landat i sängen igen, har läst ett kapitel i Hjärnstark, så intressant. Kan verkligen rekommendera den. Jag började att lyssna på den på Storytell men där var så mycket bra att gå tillbaka till så jag ville ha boken. Hittade inte den på bokrean men det gjorde Jeanette och hon var snäll och köpte en till mig, toppenpresent!

Boken som alla borde läsa 


Ska ta ett ryck och städa lite nu, sedan ska vi lämna barnen hos mina föräldrar och ta tåget till Lund. En barnfri kväll med restaurangbesök väntar ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar