söndag 4 mars 2018

Påskbyn

Igår kom Bengan och barnen hem till oss. Vi lagade Flygande Jacob till middag, uppskattades inte av barnen trots att det var Selmas önskemål...
Efter maten landade vi i soffan med andra chansen på tv. Det var tråkiga låtar och jag tyckte bara att Mendez låt var ok. Selma och Ellie gillade dock de flesta låtarna. När mello var slut somnade tjejerna skavföttes i Selmas säng. Simon sov på Noahs rum och Bengt i storarummet.

Mysigt ♡


Imorse stack jag iväg och tränade, idag sprang jag 3 km och körde sedan ett rygg- och armpass.
Efter frukosten körde jag iväg och köpte ett par Sorellkängor till Selma. Det var en tjej på Facebook som sålde dem. Eftersom nu våren tog en paus behövde Selma ett par extra kängor.
Körde hem och hämtade upp Selma och Ellie för att köra till Vellingeblomman. Vi tittade på påskutställningen, tjejerna åt pannkakor och sedan blev det lite shopping. Jag köpte mig en temugg och ett påskägg medan tjejerna köpte vars en kyckling.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar