fredag 30 mars 2018

Påskäggsjakt

Vaknade med gräslig huvudvärk efter en rolig kväll, så värt det.... Efter två Panodil lättade den något och jag tog mig ur sängen. Smög ut i trädgården och gömde påskägg och påskpresenter. I trädgården var det riktigt skönt och solen sken som omväxling.
När jag var klar smög jag mig in utan att barnen (Selma) såg mig. Sa till Selma att jag såg påskharen i natt när jag gick hem från bussen och frågade om hon hittat några ägg. Snabbt hoppade hon i overallen och kallade på Lukas och Noah för att sedan ge sig ut och leta.


Lycklig tjej 



Pärla var på lekhumör och hoppade runt i hela trädgården.

Noah och Lukas fick mössor och vars en t-tröja

I påskägget låg ett Oreoägg med krämig fyllning.


Barnen hittade två presenter och vars ett påskägg, även Joel hittade ägg och en paket, snäll påskhare i år...

Idag premiärgrillade vi på den lilla grillen 

Det var ljuvligt i solen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar