måndag 26 mars 2018

Nästan vår

Måndag, påsklov och sol, en riktigt bra start på veckan. Efter sovmorgon fram tills nio åkte Joel och jag till gymmet. Idag var halva PRO där och det spelades dansbandsmusik i högtalarna... På med Spotify och in med lurarna i öronen. Idag tränade vi armar och rygg, jag vågade mig på att testa bänkpress och insåg att mina armmuskler är otroligt svaga.
   Efter träningen körde vi till Svågertorp och uträttade några ärenden. Hemma blev det brunch och sedan lite städning. Barnen gick ut och lekte, Selma påskpyntade lite i trädgården så att påskharen ska hitta hit på lördag. I solen var det riktigt skönt, det blåste nästan inte alls.



Sol!!

Vid halv tre körde Selma och jag till stallet. Vi gick en lång runda i skogen och det var så skönt. Hade önskat att det fina vädret hade hållt i sig men redan imorgon har de lovat sämre väder.

Efter maten spelade vi spel, ikväll blev det en runda Hachimals och helt otippat vann jag... Kvällen avslutades med serier, Joel och jag såg två avsnitt av Advokaten medan barnen tittade på Familjen Thunderman.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar