söndag 11 mars 2018

Helgen

En härlig helg med träning, kompisar och mellofinal.
Lördagen började med att Joel och jag stack och tränade innan frukost. Körde ett armar/bröst/ryggpass som gav grym träningsvärk.... Vaknade i natt och hade så jäkla ont mellan skulderbladen. La mig på spikmattan och somnade om efter en stund.




Efter träningen väntade frukost, som bestod av omelett med spenat och sojabönor samt fröknäcke, så gott. Lite städning, tvätt och matlagning under dagen och på kvällen kom Maria, Fredrik, Hubert och Telma.
Jag hade gjort en tacopaj, en broccolipaj, sallad, bönor och vitlöksbröd. Joel och Selma hade bakat kladdkaksmuffins till efterrätt.
  Efter maten bänkade vi oss i soffan för att kolla in årets mellofinal. Jag tyckte att det var ganska öppet vem som skulle vinna men tyvärr gillade jag inte alls Benjamin Ingrosso som vann.


Joel fixade mellodrinken


Underbara tulpaner från Maria med familj

Idag hade vi en lugn förmiddag, jag hade tänkt träna men kroppen skrek efter vila.
Cina kom och hämtade upp mig för en lunchdate på Majas Cottage.

Så härligt att få lite kvalitetstid med Cina. Cesarsallad och en massa skvaller....


När jag kom hem gick Joel och jag ut en runda innan jag körde och hämtade Selma som var hos mina föräldrar.
Nu ska jag gå och lägga mig, har köpt två böcker på bokrean som lockar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar