onsdag 28 mars 2018

Big bowl

Vaknade upp till ännu en snöig dag, dessutom hade det stormat så snön låg i drivor på trädäcket. Nu orkar jag knappt bli upprörd längre. Om 30 dagar åker vi till Mallorca och då hoppas jag på lite sol och värme...
Idag hade vi bestämt träff på Big bowl med Jenny, Melvin och Charlie. Vi började med att äta lunch där innan det var dax att spela. För 99:-/vuxen och 69:-/barn fick vi lunchbuffé och en timmes bowling. Jag valde Dansk fläskestek, den var lite torr men annars väldigt god. Förutom Dansk fläskestek fanns där sill, kycklinggryta, stekt kummel, lasange, vegetarisk gryta, rostade rotfrukter, soppa, grönsaker och bröd.






Mätta gick vi ner för att bowla. Jag, Lukas, Selma och Joel var på en bana medan Noah spelade med Melvin, Charlie och Jenny. Jag var mest nöjd med att jag slog Joel med 40 poäng...
Det var jätteskoj att spela bowling tillsammans och jag gissar att barnen vill göra det snart igen.







Jag vann!!

Jag vann även över Lukas i Air hockey...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar