fredag 2 mars 2018

Sparrissoppa

Ännu en dag med snö och minusgrader, visst är det fint med snö men inte i mars. Även idag var Lukas och Noahs skolbuss inställd. De fick skjuts med Elias och hans pappa till skolan och sedan hämtade jag dem. Noah tog med en kompis hem så bilen var full av barn. Lämnade av Lukas och Elias innan vi hämtade Selma på dagis.
Efter lite mellis hoppa Selma i ridkläderna och sedan körde vi till stallet. Idag var det iallafall inte lika kallt ute och när Selma och jag kom ut i skogen med Kamomill blåste det inte.


Solen tittade fram mellan träden.




När vi kom hem från stallet körde Joel och jag till Kvantum och veckohandlade. Passade på att hämta ut ett paket med lite hudvårdsprodukter från ett märke som jag inte tidigare testat.
Hemma lagade Joel sparrissoppa, min favoritsoppa. Vi plockade fram lite tapas till medan barnen fick grillad kyckling.
Nu soffan, Cava och lite mörkt choklad....

Sparrissoppa 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar