torsdag 21 december 2017

Pinchos med kollegorna

Efter en intensiv termin firade vi ikväll in det kommande jullovet tillsammans på Pinchos. Tyvärr fick två av våra kollegor förhinder men vi som var där hade en trevlig kväll. Jag gillar ju konceptet med små maträtter och är alltid nöjd när jag ätit på Pinchos, inget undantag idag.
Jag började med löjrom med smetana och rödlök, bland det godaste jag vet. Även en carpatio slank lätt ner tillsammans med några glas Cava, vitlöksfrästa scampi och en cremebrulee, så gott.

Så gott

Rebecca, Jamile, Hawa, Jeanette och Andreas 

Carpatio och sötpotatis med chilimajo

Efterrätt

Nästan hela arbetslaget, vi saknade Lasse och Ingrid.


Imorgon är det skolavslutning och sedan väntar ett julbord innan min ledighet börjar, ska bli så skönt. Hoppas på ett lugnt slut på detta året och att nästa år blir lite bättre, lite soligare och lite roligare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar