fredag 1 december 2017

En bra fredag

Var nog lite trött imorse då jag skrev att det var den förste januari... Hur som, jag piggnade till när jag kom till jobb, funkar inte riktigt att gå runt och vara trött där.
Efter jobb körde Selma och jag till simskolan, näst sista gången idag. Vi kom lite tidigare så Selma hann äta en korv med bröd innan, då hon missar mellis på dagis.




Hemma blev det julkalenderpremiär, fast jag hade redan sett dagens avsnitt på jobb. Vi läste också första kapitlet i Skorstensjul som är en jättefin kalendersaga.


Äntligen pepparkakor!! Dock spökar min magkatarr så får vara väldigt restriktiv med pepparkakor.

Selma och Noah öppnade Pärlas julkalender, en present från min bror med familj. 


Till kvällsmat blev det ryggbiff och potatisbakelser, gott. Kvällen avslutas som vanligt med Idol på tv, nästa vecka är det final.


Så gott 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar