fredag 24 november 2017

Frukost, föreläsning och fredagsmys

Denna fredag började med hotellfrukost på Best western i Hyllie. Jeanette bjöd mig på frukost innan dagens studiedag inne på mässan. Jag passade på att äta en stadig frukost då jag skulle på ett möte i Lund och då missade lunchen.

Vardagslyx!



Studiedagen började med föreläsningen: I fadern, sonen och försäkringskassans namn. En föreläsning där stå-up komikern Erik Löwenthal berättade om sin funktionshindrade son och deras kamp mot försäkringskassan och andra myndigheter. En fantastisk föreläsning som både var sorglig och rolig.

Efter lunch skulle vi hålla föredrag och bla berätta om våra framgångsfaktorer i klassen. Jag fick lite lätt panik då mötet i Lund drog över på tiden och när jag sedan fastnade i trafikkö blev det inte bättre... Men allt löste sig och jag hann i tid tills det var vår tur att gå upp på scen. 

Jag, tillsammans med tre av mina kollegor 



Hemma blev det en lugn kväll. Lukas och jag hade planerar att åka till Emporia och fynda lite på Black friday men när jag körde hem såg jag att det var kaos runt hela Emporia. Förstår inte hysterin då många affärer inte erbjuder mer än typ 20%. 
Så vi la ner shoppingplanerna och njöt av hamburgare och soffmys med Idol på tvn. Noah var på klassfest på skolan och kom hem strax innan 22. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar