onsdag 25 oktober 2017

Förvirrad

Denna morgon började med att jag kom på att Noah skulle ha matsäck med till skolan. Så det var bara att ställa sig och göra pannkakor klockan halv sju på morgonen. Då vetemjölet var slut fick det bli pannkakor på rismjöl och majsmjöl, vilket verkligen gick hem hos Noah. Gjorde smoothie och leverpastejsmackor och hittade en dricka i kylen, allt löste sig alltså...



Efter jobb körde jag till Kvantum för att veckohandla, bara för att inse att ica-kortet låg kvar hemma i en annan jacka. Som tur var, var min mamma och Selma på Emporia så jag kunde låna mammas kort (och kunde då handla med scanner vilket går fortare). Det är tur att det bara är två jobbdagar kvar innan höstlovet, känner att jag behöver vara lite ledig. 

Nu lite avkoppling med te, choklad och gamla Vännor-avsnitt på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar