torsdag 19 oktober 2017

Återhämtning

Efter jobb körde jag bort till Andrum för att njuta av 90 minuters taktil massage och healing. Jag hade fått ett presentkort av svärmor, en riktigt lyxig present. Total avkoppling och en välbehövlig återhämtning.

Mysiga lokaler som bjuder in till total avkoppling. 

                             


Efter massagen körde jag hem, duschade och bytte om till kvällens event med 4-good. Jag mötte upp Susanne på Förenad bil där eventet var. Det bjöds på två olika sallader, bubbel, både med- och utan alkohol samt snacks från Power fruits. Vi tittade på de nya bilarna från Mini och lyssnade på ett föredrag om powerstories som peppar och lyfter kvinnor. Innan vi gick hem fick vi en trevlig goodiebag.

Cesarsallad med svart ris, fantastiskt gott.


Carina Sunding och Marie Thorslund, författarna till Peppboken.

Susanne gillade cabben

Gott alkoholfritt bubbel

Min nästa bil kanske.... 

Skönhetsprodukter för både insida och utsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar