måndag 7 augusti 2017

Slutspurt

Så har sommarlovets sista vecka börjar, iallafall för mig, Joel och Selma. Lukas och Noah har en vecka till innan de börjar skolan. Joel sliter med köket, vi vill så gärna ha det klart till helgen då vi ska ja 40-årsfest för Joel. Sen är det ju väldigt skönt att ha ett kök när vardagen är tillbaka.
Igår var Bengt här och hjälpte Joel. Selma och Noah åkte hem till mina föräldrar och lekte med Elin och Vilma. Lukas och Hubert tog bussen till Emporia och jag passade på att fixa lite i trädgården. Körde bort till Byggmax och köpte lite nya blommor, planterade om några blommor samt klippte gräset. På kvällen åt vi lammstek med potatis och kantarellsås.


Började morgonen med en pw och sedan lite styrketräning på trädäcket. Härlig sommarvärme.

Kusinlek på vattenlekplatsen i Hyllie.

Lunch på McDonalds 

Joel och Bengt bygger köksön

Vacker kväll

Idag kom Peter och hjälpte Joel, Melvin och Charlie följde med och lekte med Noah och Selma. Stackars Lukas har fått nackspärr och har mest vilat idag. På kvällen följde han dock med mig till Ikea och sedan köpte vi hem sushi. Hemma blev det sushi, Cava och fotboll på tvn.

Köpte en kaktus till lilla fönstret i köket

Stackars Lukas har ont i nacken 

Sushi och fotboll, imorgon hoppas jag hinna få undan flyttkartongerna med köksattiraljer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar