lördag 18 mars 2017

Heminredning och lökar

Vaknar till ännu en morgon då det stormar och regnar, kom igen nu våren.... Tog med mig Selma och körde till Emporia. Handlade lite mat till mina föräldrar som kommer hem från Vietnam imorgon.
Efter lunch kom Jenny och hämtade upp mig, vi var bjudna på homesale-party hos hennes kollega i Skanör. Vi fick se den senaste kollektionen från Zelected by houze, http://webshop.zbh.se/sv/ och bjöds på afternoon tea. Jag tyckte att det fanns mycket fint att välja på. Jag är ju sugen på en ny servis men vill vänta tills vi är klara med köket.

Fika


Gillade färgen på dessa muggarna, dock hade jag velat att det fanns handtag.


När vi körde hem slutade det att regna och solen visade sig. Jag passade på att gå ut och plantera lite lökar som jag köpt på Sularpsfarmen. Även om solen sken var det isande kallt ute, fick gå in och hämta mössa och vantar. Men nu är lökarna i jorden och jag hoppas att det snart kommer lite tulpaner och påskliljor. Såg att våra tulpaner i rabatterna är på g. Kom igen nu våren, vi längtar efter dig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar