söndag 12 februari 2017

Födelsedag

Finaste familjen uppvaktade mig med frukost och presenter imorse. Barnen hade varit på Emporia och shoppat med mormor och morfar.


Presenter från barnen 

Vid två tiden kom mina föräldrar, mormor, Magnus med familj och Gunlis. Blev uppvaktad med blommor och presenter. Av mina föräldrar fick jag sängkläder, tallrikar, presentkort på Ikea och choklad. Mormor hade köpt tulpaner och presentkort på Emporia och det hade Gunlis också gjort, märks att de vet vad jag tycker om...
Av Magnus med familj fick jag en skön/snygg tubhalsduk från Odd Molly, mycket uppskattad.
Vi åt soppa, surdegsbröd och vispat smör. Till fikan hade jag bakat en semmelkladdkaka, gott!!
Tack till alla er som gratulerat mig idag, det värmer verkligen ❤


Selma ritade teckningar till mig.

Semmelkladdkaka 



Lukas ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar