måndag 16 januari 2017

VAB-dag

Selma är feberfri igen men hostar och snörvlar så det fick bli en hemmadag. Efter frukost satte hon igång och pysslade. Jag passade på att baka fröknäcke och tvätta våra duntäcken. Selma är otrolig på att pyssla, idag blev det en uggla, ett hus och ett träd.




Efter lunch spelade vi spel, både Vildkatten och Den försvunna diamanten. 

Här gäller det att snabbt hitta rätt föremål.

Selma vann 2 av 2 omgångar...

När Lukas och Noah kom hem satte de sig och tittade på Gladiatorerna och jag passade på att baka havretekakor. Till middag lagade Selma och jag en måndagslåda, kassler och ris under ett osttäcke... 80-tals klassiker som föll barnen i smak.
Kvällen  avslutade Selma och jag med tjejspa, ansiktsmask och gurka på ögonen.
 

1 kommentar:

  1. Lån erbjuda FAST och ärlig
    Hej!
    Jag medger krediter för människor i ekonomiskt misslyckande.
    Mitt erbjudande är begränsat till 500 000 euro och räntan är 2,85%.
    Efter min hjälp, jag ger en maximal löptid på 25 år.
    Har faktiskt varit i ekonomiskt behov, kontakta mig för en trevlig bort att få hjälp financière.marta.monika.idec@gmail.com

    SvaraRadera