måndag 9 januari 2017

Måndag

Så har vardagen kickat igång, iallafall för mig, Joel och Selma. Lukas och Noah har sin första skoldag imorgon. Jag var sååå trött imorse men trots en studiedag som innebär mycket stillasittande känner jag mig pigg nu.
Efter jobb körde Lukas och jag till Emporia för att köpa skorna till honom. Han skulle ta julklappspengarna som han fick av Ulla och Lasse och sedan skulle vi betala resten. När vi kom till Emporia började vi med en runda på Stadium och där hittade han ett par som han tyckte var snygga och dessutom till halva priset. Så nu fick han nya skor och kunde spara julklappspengarna....

Nya skor, storlek 40!!!! 

Hemma åt vi en vegetarisk middag, vårt nya mål att få in en vegetarisk måltid i veckan.

Letar inspiration. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar