söndag 4 september 2016

Veckoplanering

Vaknade med sprängande huvudvärk och alla förkylningssymptom. Steg upp och tog nässpray, halsspray och en Alvedon. Gick och la mig igen och vaknade efter en timme och kände mig mycket bättre. Selma hade ridning klockan tolv. Det regnade när vi körde dit men var uppehåll när vi var i skogen.
När vi kom hem höll Joel på att laga soppa till lunch, gott en söndag som denna. Jag satte mig och planerade kommande vecka. Nu drar även Selmas gymnastik igång så aktiviteter tis-, ons- och torsdagar. Maten för  veckan planerades och några uppgifter på min att göra lista hann jag med innan vi skulle äta, skönt!


Selma fick gå ut med Kamomill i hagen efter ridturen. Stora Selma hjälpte till att ta av grimman. 

Kamomill var hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar