onsdag 7 september 2016

Lång dag

Kunde inte sova inatt, somnade strax efter 4 och sedan ringde klockan 6... Upp och försöka sminka bort det svarta ringarna, hitta kläder och göra smoothie till barnen. Jag brukar variera frukterna och idag blev det björnbär och granatäpple, gott tyckte barnen.

Innehållet i morgonens smoothie 

Vacker morgon


Stack från jobb strax innan 16, hämtade Selma på dagis och körde till hennes gympa som börjar 16.20. Lyckades dessutom köra till fel sporthall så tillbaka till bilen och iväg till Södervångshallen.
Hemma lagade Joel och jag mat tillsammans, kalkonfile med rostade rotfrukter. Efter maten var det läxförhör, Joel hjälpte Lukas och jag lyssnade på Noah när han läste för mig.

Noah är så duktig på att läsa.


Kvällen avslutades med premiären av Dessertmästarna på tv. Nu hoppas jag på en god natts sömn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar