torsdag 4 augusti 2016

Skithosta

Förra veckan hade Lukas det jobbig med rälig hosta. Nu har både jag och Joel fått den. Joel har varit riktigt dålig med feber medan jag "bara" hostar. Har ont i hela kroppen, inte så jag tänkt min sista semestervecka.
Idag lämnade vi Noah och Selma i Svedala hos familjen Olrud. På vägen hem körde vi inom om Stadium och fyndade lite på halvapriset rean.
Hemma igen blev det mest vila och lite tröstätande av choklad som jag fick av Line. Dessa fantastiska choklad finns att köpa (tillsammans med en massa olika ekologiska produkter) i hennes webbutik http://ekouggla.se/.
Noah skulle sova över hos Simon men Selma hämtade vi hem, vill vill slippa åka till Svedala mitt i natten....
Hemma blev det China box och soffmys. Hoppas att hostan snart ger med sig orkar inte hålla på så här...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar