tisdag 19 juli 2016

Tisdag

Morgonen började med att jag nådde mitt mål med Runkeeper, 7 km powerwalk. Det var perfekt väder för en morgonpromenad medan övriga i familjen sov.



Efter frukost lämnade jag Selma hos sin dagiskompis Lisa och sedan lämnade jag Lukas och Noah hos mina föräldrar. Därefter körde jag och Joel till Hedin bil för att för tredje gången på 6 veckor lämna in vår nya bil. Mindre trevligt besök och för att uttrycka mig milt är vi inte helt överens med chefen där. Lär bli en långdragen historia och jag lär beklaga mig mer... Lär icke köpa några fler bilar där iallafall...

Hämtade upp mamma och Noah, lämnade av Joel, hämtade Selma och körde till Trelleborg för att hämta Noahs pass. Nu har hela familjen pass så check på den inför USA. Innan vi körde hem blev det glass/fika på Vattentornet.





Lukas och morfar hade varit i Lockarp och kört gocart. Lukas var mycket nöjd och försöker nu övertala mig och Joel att åka dit och köra med honom.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar