söndag 24 juli 2016

Tapas och Tjuv&Polis

Vanligen träffas jag och Jeanette fem dagar i veckan men nu när vi är lediga blir det inte så ofta. Idag lyckades vi dock få till en träff. Vi började med Tapas och prosecco på en restaurang som jag glömt namnet på (en filial till Mosaik). Maten var god men vi fick bara in hälften av det vi beställt, sedan dröjde det 45 min innan resten kom... Efter maten promenerade vi runt i stan och njöt av solen och värme. Vi fikade på Condeco innan jag tog bussen till mina föräldrar för att hämta upp Selma.



Kardemummamuffinsen på Condeco är fantastisk.


 Joel kom sedan och hämtade upp både Selma och mig.
Hemma önskade barnen brädspel så det blev en runda Den försvunna diamanten och sedan Tjuv och polis.

Lukas vann Tjuv och polis 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar