lördag 23 juli 2016

Sommarläsning

Idag har vi haft en riktigt skön slappedag utan krav och stress. Barnen har lekt, både med kompisar men även tillsammans. Bad i poolen, lite tv-spel och fotboll. Själv har jag legat i soffan och läst ut "I maktens skugga" och medan jag målade, hängde tvätt och lagade middag lyssnade jag på Bucketlist via appen Storytell. På Storytell finns det massor av böcker att lyssna på eller läsa på telefonen eller på en platta. Perfekt sällskap vid mindre roliga aktiviteter. Tidigare i sommar har jag lyssnat på "Öppnas i händelse av min död" en bok som jag verkligen rekommendera. Jag har även lyssnat på "Arvet efter dig" som är en fortsättning på "Livet efter dig", inte lika bra som första boken men helt ok.
Nu läser jag "Tiggaren" som är Sofie Sarenbrants senaste bok, mycket spännande. Boken har jag lånat av min kollega Ulrika, hon har massor med böcker och nu när jag har tid att läsa lånat jag gärna av henne.
Får väl återkomma i slutet av sommaren och kora bästa boken....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar