lördag 25 juni 2016

Soffbygge och premiärbad

Ännu en dag med strålande sol och typ 30 grader. Vi sov länge i morse och åt en ännu senare frukost. Noah och Lukas var sugna på ett morgondopp i poolen, då var klockan 13.00.....
Efter de badat hjälptes Noah och jag åt att sätta ihop vår nya soffa till lilla trädäcket. Noah är jätteduktig på att hantera en skruvdragare så jag behövde bara hålla.



Lagom tillsatt soffa  var klar kom mina föräldrar och hälsade på. Vi fikade med smörgåsar och krämfyllda briocher. Sen lockade poolen och även jag badade. Det var bara min pappa som inte badade, trots 26 grader i vattnet.




Precis som de senaste kvällarna kom regn och åska lagom tills vi hade ätit kvällsmat ute. Skönt att slippa tänka på vattning i trädgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar