söndag 24 april 2016

Skolavslutningskläder

Efter en förmiddag med avfrostning av frys, gräsklippning och tvätt åkte Joel på fotboll och jag tog med barnen, hämtade upp mamma och körde till Emporia. Vi letade avslutningskläder till Lukas och Noah och på Kappahl hittade vi skjortor och byxor. Selma som älskar att prova kläder valde ut en hög som hon provade. Perfekt att mormor var med då hon köpte det Selma ville ha och sparar det tills Selma fyller år.



Tröja och byxor med hästar...

Redo för skolavslutning.

Fikapaus på Espresso house innan vi fortsatte mot skoaffärerna. Både mamma, Selma och jag hittade skor, Lukas och Noah passade på att kolla i andra affärer.


Presentboken. Till alla sju-åringar som går in på Akademibokhandeln och säger -jag gillar att läsa....

I bokaffären fick Noah (alla sju-åringar) en två-i en bok gratis. Lukas som är en riktig bokmal behövde en ny bok och Selma hittade en hästbok.
Innan vi körde hem fick vi gå till Lindex där Noah hittat en Mindcraft-tröja som han absolut behövde.
Hemma väntade Joel med maten, Dansk fläskestek. Jag kom fram till att det nog är min favoritmat, så gott!!

Dansk fläskestekskoma efter kvällens middag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar