lördag 2 april 2016

Feber, hästar och räkor....

Efter en lugn morgon där Noah kändes lite bättre och till och med fick i sig lite gröt och en macka åkte Selma och jag iväg till Kummingården. Selma invigde sina nya ridkläder, valde, som alltid, Kamomill och ute sken solen. Det blev en härlig promenad/ridtur och Selma var så stolt då hon fick använda tyglarna sista biten  (annars håller de i en rem som sitter på sadeln).

När vi kom hem var min mamma här och såg till Noah medan Joel var iväg på fotboll. Febern hade åter stigit och han sov mest. 


När Joel kom hem åkte jag till Kvantum på Emporia. Selma hade följt med mamma hem så hämtade upp henne där innan jag körde hem. Pappa röjde i vinförrådet och vips hade jag tre flaskor vin med mig hem, tack pappa!! 


Kvällens planerade grillmiddag byttes ut mot räkor då det hann bli blåsigt och kallt innan vi började med maten. Noah fick lite alvedon och orkade då med dagens fjärde leverpastejmacka samt kvällens avsnitt av Gladiatorerna innan han somnade igen. Nu är febern uppe i 39.3 men jag hoppas att den går ner under natten.

Min favoritmiddag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar