söndag 14 februari 2016

Brunchkalas

Morgonen började med att Joel överraskade mig med en present, en stor låda från Rituals. Den innehöll duschkräm×2, skrubb och bodylotion allt i min favoritdoft. ♡♡♡



Vid lunch hade jag bjudit in mina föräldrar, mormor Anna-Greta, min farmor och farfar och svärmor på lite brunchkalas. 



Vi började med det lite mer matiga, såsom bröd, ägg, korvar, två olika röror, Grekiskyoghurt och ostar. Joel fixade färskpressad jos på apelsin, citron, morot och ingefära.


Lukas och Selma fick ett eget bord.

Efter maten avvek männen för att titta på fotboll. Jag öppnade mina presenter, fick pengar, presentkort på Emporia, svarta Johnny Bullsstövlar, blommor, ett litet smyckeskrin, ljus, choklad, Flingsalt och en liten skål att ha saltet i, tusen tack. ♡

Till fikan bjöd vi på semelcupcakes, våfflor och Geshiakakor. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar