måndag 16 februari 2015

Shopping

Efter förmiddagens bakning körde vi till Svågertorp. Lukas hade sparat ihop till tv-spelet som han ville ha, Fifa 15. Vi körde även inom Plantagen där jag hämtade en bukett rosor i födelsedagspresent, passade på att köpa en bukett rosor till samt en bukett tulpaner.
Vi körde även bort om Emporia. Killarna gick på Hamelys medan Selma ville följa med mig och köpa kläder. Jag hittade lite kläder till mig och Selma hittade en sommarklänning med en katt på som hon absolut behövde...
Hemma blev det tv-spel för Lukas, Noah spelade ipad och Selma gosade med Noah och somnade hos honom. En skön måndag och en bra start på lovet. Tyvärr har Joel smittat mig med sin manliga förkylning så jag hör inget på vänster öra och är helt täpt i vänster näsborre... Nu tänker jag sova mig frisk.


Djupt fokuserad.

Syskonmys 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar