fredag 26 december 2014

Mer jul

Skulle fortsatt skriva om julafton igår med ett magkatarranfall from hell satte stopp för det. (Det är något med julmat och gottebord som min mage inte fixar). Idag är det bättre men jag tänker på vad jag äter och känner mig lite skakig utan den dagliga dosen av choklad (lika bra att vänja sig, att vänja sig av med choklad... inte med att ha ont i magen)
Hursom, julafton blev jättemysig och alla var nöjda och glad. Barnen delade ut alla julklappar som låg under granen och sedan påbörjades öppningen av alla klappar. Jag fick bästa julklappen av Joel, biljetter till American Idiot i februari!! Vi fick även biljetter till Champions of rock, vilket också stod högt på önskelistan. Sedan fick vi pengar, underlakan, choklad, strumpor och av barnen fick jag doftljus och flytljus. Selma fick sin efterlängtade blåa prinsessklänning och en sjungande Elsadocka. Så nu lyssnar vi på Let it go 1000 gånger varje dag samt ser filmen minst en gång om dagen.... Lukas och Noah fick masdor med Lego och var givetvis överlyckliga. Tack snälla för allt fint och för en mysig julafton.

Alla tomtenissarna.

Så lycklig.


Mys i soffan med nya klänningen och Elsadockan.

Noah i sin nya pyjamas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar