lördag 27 december 2014

Julklappsspelet

Idag firade vi jul hemma hos mina föräldrar tillsammans med min bror med familj, mormor Anna-Greta och Ulla och Lasse. Efter fikan delades det ut julklappar, vi måste verkligen varit riktigt snälla hela året... Till middag fick vi smördegsinbakad fläskfile och potatisgratäng, väldigt gott och säkert mycket bättre för min mage. Efter middag och efterrätt var det dax för julklappsspelet.  Som vanligt var alla taggade och Noah fick snabbt span på julklapparna som såg ut att innehålla fotbollsbilder... Det gick inte så bra för mig, jag fick en tändsticksask och en julkula att hänga i granen. Selma bytte bort mina tändstickor mot en cd-saga med Saltkråkan.  Lukas och Noah var lyckliga då de fick fotbollsbilder och choklad. Nu är allt julfirande avklarat för detta året och nu laddar vi inför nyårsafton tillsammans med goda vänner.

Glada tjejer.

Gott med fika. Mamma och mormor Anna-Greta har bakat goda kakor.

I väntan på julklappar....

Av mormor/farmor och morfar/farfar hade tjejerna fått dessa kläderna. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar