söndag 26 oktober 2014

Sköna söndag

Idag åkte jag, mamma, mormor och svärmor till Victoria Park för lite spa och brunch. Vi började med brunch på Kalk, mycket gott att välja på. Mätta, riktigt proppmätta promenerade vi bort till Victoria Park och bytte om till badkläder (extra kul efter den "nätta lilla" måltiden). Men så avkopplande det är på spa. Tro det eller ej men jag doppade mig i den iskalla poolen ute, inte bara en utan två gånger!! Simmade lite, bastade i kristallbastun, bubblade och bara slappade, så skönt! På vägen hem blev det ett stopp på Emporia för att handla det jag glömde på Kvantum igår. Passade även på att köpa en stor burk Kusmi på Böner och blad, de ska tydligen sluta sälja teet där. Kusmi ska öppna en butik någon stans i Malmö (jag hoppas på Emporia). Hemma blev det familjemys och spaghetti och köttfärssås. Imorgon jobbar jag fram till lunch, sedan börjar även mitt höstlov, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar