söndag 28 september 2014

Rudolf med röda mulen....

Min stackars näsa är röd och svullen tack vare den här envisa förkylningen. Känner mig helt matt i kroppen även om jag är feberfri idag. Selma är också påverkad av sin förkylning och har inte varit på bästa humör idag. Precis som igår har vi mest skrotat runt idag. Joel eldade upp gamla kvistar ute i trädgården. Barnen passade på att leka ute i det sköna höstvädret. Själv har jag inte gjort så mycket. Gjotde en köttfärspaj till lunch och den uppskattades av alla utom Noah. Han ville hellre ha korv och spaghetti. Selma somnade i soffan innan klockan 18, men jag hoppas att hon sover gott hela natten. Vi får stanna hemma imorgon också och kurera oss.

Lukas är snäll och gungar lillasyster.

Joel eldade upp grenar och sedan grillade Noah marshmallows.

Selma hittade en rolig morot i odlingslådan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar