lördag 18 januari 2014

Sköna helg!

Åh vad jag gillar lördagar. Även om Selma väckte mig kl 07.20 imorse (genom att klättra upp på mig och tala om att hon ville åka hem till sin mormor.... ) så kunde jag iallafall ligga kvar i sängen. Joel, Lukas och Noah stack iväg på innebandy och jag och Selma städade lite, lekte, läste böcker och spelade Pippi på ipaden. När J, L o N kom hem från träningen stack jag till Emporia för en date med Maria. Fika, skvaller och shopping (utan barn) det är lyx det. Fyndade lite på rean och åkte sedan hem till finaste familjen.
På kvällen åkte vi till Mellan-Grevie och gratulerade Jenny. God mat och dryck bjöds vi på, gott och trevligt.
Nu ligger jag nerbäddad under mitt härliga duntäcke och lyssnar på stormen utanför. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar