onsdag 2 juni 2010

Äntligen sol....

Vilket underbart väder det har varit idag. Efter en bra dag på jobb körde jag och hämtade Lukas. Han och jag passade på att ta en fika på gräset medan vi väntade på Noah som åt mellanmål på dagis. När vi hade hämtat Noah körde vi och hämtade Joel och sedan iväg för att hämta våran bil som varit på service.
Till middag idag blev det smördegsinbakad kassler med pesto och soltorkade tomater, ris och en smarrig sås. Till efterätt blev det äppleknyten med kanel och kardemummakräm, gott även det!! Nu sover Noah och Lukas gör sig redo för sömn. Eftersom det är onsdag är det bara skit på TV så när jag hängt tvätt ska jag lägga mig och läsa. Imorgon är det sista jobbdagen för denna vecka, härligt!! Hoppas att solen stannar kvar hela helgen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar