söndag 16 september 2018

Arriesjön med vänner

Ännu en härlig dag med sol och en temperatur över 20 grader.
Vi mötte upp med Cina, Patrik, Colin och Aron vid Arriesjön efter lunch. Första stoppet blev på hinderbanan där barnen testade att köra på tid, Noah var snabbast av alla.
Vi promenerade lite på stigarna och lite i skogen, barnen hittade både bra klätterträd och massa pinnar.








Vi fikade nära vattnet och givetvis trampade Selma ner med ena foten och blev dyblöt. Jag fick offra en strumpa och sedan satte vi en plastpåse runt foten innan hon stoppade ner den i den fuktiga skon. Nästa gång ska vi packa med extra strumpor, det är ju inte första gången hon blir blöt om fötterna.





Innan vi körde hem gick vi en lång runda och sedan lekte barnen lite mer i hinderbanan. Jag försökte mig på armgång men insåg att jag får slita lite hårdare på gymmet om jag ska klara banan....




Kompisar ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar