tisdag 23 januari 2018

Bounce

Ikväll var barnen inbjudna till Bounce av Barn i Malmö. Vi har inte testat detta tidigare, men alla tre gav det tummen upp. Mellan 17-19 var det full fart på studsmattorna. Här fanns en massa olika studsmattor, ett hopptorn, X-park (parkour), bollpjättbana mm.
För att få hoppa behöver man speciella strumpor som man köper på plats, kostar 30:-.







I caféet kunde man köpa enklare mat som korv med bröd, varm foccaia, pizza, yoggi och lite olika kakor.

För att få hoppa/klättra i X-park behöver barnen ha inneskor. Där fanns några att låna men de flesta var i stora storlekar. Selma ville inte testa banan men både Lukas och Noah tyckte att det var kul.







När vi gick hem fick barnen vars en goodiebag med en 2 för 1-inträdesbiljett, block, klistermärke och tablettask.



Tack Barn i Malmö för en rolig kväll för barnen.


Hej hopp!



11 kommentarer:

  1. Hej allihopa,
    Jag heter Herr, Rugare Sim. Jag bor i Holland och jag är en lycklig man idag? och jag sa till mig själv att alla långivare som räddar mig och min familj från vår dåliga situation, jag kommer att hänvisa alla personer som letar efter lån till honom, han gav mig lycka till min och min familj, jag var i behov av ett lån på € 300.000,00 för att starta mitt liv hela tiden när jag är en ensamstående far med 2 barn träffade jag denna ärliga och Allah fruktade man lån långivare som hjälper mig med ett lån på € 300.000,00, han är en Allah fruktade man, om du är i behov av lån och du kommer att betala tillbaka lånet, vänligen kontakta honom berätta för honom att (Herr, Rugare Sim) hänvisar dig till honom. Kontakta Mr, Mohamed Careen via e-post: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    LÅN Ansökningsinformation FORM
    Förnamn......
    Mellannamn.....
    2) Kön: .........
    3) Lånebelopp som behövs: .........
    4) Lånetid: .........
    5) Land: .........
    6) Hemadress: .........
    7) Mobilnummer: .........
    8) E-postadress ..........
    9) Månadsinkomst: .....................
    10) Yrke: ...........................
    11) Vilken webbplats gjorde du här om .....................
    Tack och hälsningar.
    E-post arabloanfirmserves@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej herr fru
    När man står inför ett problem är det alltid en lösning.
    Jag är en specifik långivare, specifik och seriös.
    Jag erbjuder finansiella lån på 5 000 till 8 000 000 euro till alla seriösa människor som verkligen behöver det, med en ränta på 3% per år. Jag är tillgänglig för att tillfredsställa mina klienter inom två dagar efter mottagandet av begäran.
    Om du är intresserad, tveka inte att kontakta mig på min e-post: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Behöver du ett lån till 2% ränta, vi erbjuder alla typer av lån, om du är intresserad av att få ett lån vänligen kontakta oss via e-post loanoffers842@gmail.com eller whatsap oss +393510651312

    SvaraRadera
  4. DRIFTLIGT LÅNTILBUD
    Opret din virksomhed og din formue med os tjenester
    lånetilskud fra $ 5.000 til $ 1.750.000. Vi tilbyder dette
    lån til at tillade alle, der er i en økonomisk situation
    vanskeligt og dem, der ønsker at oprette deres egen virksomhed for at få et lykkeligt liv. Der findes lån mellem enkeltpersoner, så spild ikke din tid.
    mail os via: (jameskelvine28@gmail.com) .com for at komme i gang ..

    SvaraRadera

  5. Hello,

    Do you need Urgent loan? i am a private investor i give out loan to interested individuals and both company who are seeking loan with good faith. Are you seriously in need of an urgent loan? then you are at the right place. We give out business loan,personal loan, at the minimum amount of €1,000.00 to the maximum amount of €40,000.000.00, contact us for your loan request at 2% low interest rate to meet your demand and set out from financial problem.contact us today via email: jeromeburchael91@gmail.com

    Fill Out This Information Below

    Full Names:
    Country:
    Telephone Number:
    Loan Amount Needed:
    Loan Duration:
    Monthly Income:
    Home Address:

    Thanks as we await your response

    Also contact via whatsapp: +12149748303
    Yours Sincerely,
    Loan/Financial Providers.

    SvaraRadera
  6. My name is Mohammed Ahsan I'm a financial Consultant of a reputable firm Operating out of the United Kingdom
    we provide Discrete Financial, Services for High Net Worth CEO's/Executives of Corporation & Senior Government Officials globally.
    What we do is Legal & within the ambit of the law but following the Leakage of the Infamous United Kingdom
    Papers & subsequent threat by the International Consortium of Investigative Journalists (ICIJ)
    International Criminal Court (ICC)
    Below is what my Sender can offer.
    1, MT103 gpi automatic
    2, MT103 wire transfer
    3, MT103 TT
    4, MT103/202 manual download
    5, SBLC lease and Purchase

    All bank instrument will be done via bank officer to bank officer, Receiver has to provide bank officer details
    on DOA all brokers are welcome and guarantee of there payment after successful deal
    kindly send me a message via email and WhatsApp.


    Email: mohammedahsan877@gmail.com

    WhatsApp- +19893413179

    SvaraRadera
  7. Do you need a quick long or short term Loan with a relatively low interest rate as low as 3%? We offer business Loan, personal Loan, home Loan, auto Loan, student Loan, debt consolidation Loan etc.. no matter your credit score.
    Personal Loans (Secure and Unsecured)
    Business Loans (Secure and Unsecured)
    Consolidation Loan and many more.

    Contact US for more information about Loan offer and we will solve your
    financial problem. contact us via email: muthooth.finance@gmail.com
    Phone number: +917428831341 (Call/What's app)

    SvaraRadera
  8. Få ditt lån utan att betala notarieavgifter.

    Privatpersoner, handlare och andra, mina låneerbjudanden utan att behöva betala notarieavgifter mobiliserar dig.
    Vi stödjer dig i denna aldrig tidigare skådade period med många exceptionella finansiella stödlösningar från 1 500 euro till 6 000 000 euro med en årlig ränta på 3 % och tillgängliga omedelbart.
    Skriv till oss så snart som möjligt för att kunna använda våra tjänster.
    Ta reda på vårt låneerbjudande genom att skicka ett meddelande till följande e-postadress:

    E-post: rapidefinanceit@gmail.com
    Tack.

    SvaraRadera
  9. Do you need a quick long or short term Loan with a relatively low interest rate as low as 3%? We offer business Loan, personal Loan, home Loan, auto Loan, student Loan, debt consolidation Loan etc.. no matter your credit score.
    Personal Loans (Secure and Unsecured)
    Business Loans (Secure and Unsecured)
    Consolidation Loan and many more.

    Contact US for more information about Loan offer and we will solve your
    financial problem. contact us via email: muthooth.finance@gmail.com
    Phone number: +917428831341 (Call/What's app)

    SvaraRadera
  10. Hej, jag är en individ som erbjuder internationella lån. Med kapital som används för att ge lån mellan individer på kort och lång sikt, med start från 2 000 € till 500 000 000 € för alla seriösa människor som verkligen behöver det, är räntan 2 % per år Jag ger lån Finansiellt, Bostadslån, Investeringslån, Billån, Privatlån. Jag är tillgänglig för att tillfredsställa mina kunder inom max 2 dagar efter att jag mottagit förfrågan. En person som inte är seriös håller sig borta Snabbt svar: (richardcosmos5@gmail.com)

    Akut låneerbjudande.

    SvaraRadera